• Rejestracja

16,219 pytań

100,420 odp.

48,081 komentarzy

Jaki ``dobry`` film polecacie na wieczor ??

0 lubi 0 nie lubi
263 wyświetleń pytanie zadane 24 lipca 2013 w Nuda przez użytkownika Limitowana.! CELEBRYTA (120,120)
  

9 odpowiedzi

2 lubi 0 nie lubi
DONNIE DARKO!
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika Solitaire CELEBRYTA (105,450)
wlasnie kiedys ogladalem ale pamietam przez mgle wiem ze byl chory chlopak i wgl cos tam pamietam ale sb sciagnalem i jak bede mial troche czasu to sb znowu obejrze;d
i prawidłowo, każdemu polecam. ;>
2 lubi 0 nie lubi
- Smakosz
- Księżna
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika Lolita GWIAZDKA (74,040)
1 lubi 0 nie lubi
wiecznie żywy
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika rainbow (63,090)
1 lubi 0 nie lubi
wiecznie żywy :D
Czyli Romeo i Julia w wersji zombie
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika artopa (23,300)
1 lubi 0 nie lubi
Eden Lake (polecam)
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika KarpateK (53,470)
0 lubi 0 nie lubi
Igrzyska śmierci ? ;//
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika Didi (8,870)
I po co ten skrzyw?
Nie wiem xDDD
Dla mnie te Igrzyska są dobre. Chyba, że się książki nie czytało to się nie wie jak film jest dobrze zrobiony. ;3
Heh.............. A ty czytałeś/łaś książkę ? :D
Jestem dziewczyną. Tak czytałam ;D
Oki rozumiem :P
To dobrze ;pp
I to jak :DDD
0 lubi 0 nie lubi
A jaki gatunek ? :D
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika maslo3511 GWIAZDKA (87,440)
dramat znasz jakis ? :D
Wątek wojny i miłości Pearl Harbor :D Dobra obsada Afleck i Harnett :D Wzrusza nawet mi łezka poleciała :) Polecam :)
Dzieki bede ogladala kazdy codziennie bo niestety nie mam tv :c xD
Proszę bardzo i podziel się później wrażeniami :D
okey.....:D:D
0 lubi 0 nie lubi
Noc żywych trupów pierwsze co mi do głowy przyszło ;)
odpowiedziano 25 lipca 2013 przez użytkownika Agata se być :D (59,340)
1 lubi 2 nie lubi
Sex TV.
odpowiedziano 24 lipca 2013 przez użytkownika sympaatyczny KONIEC (60,090)
Darmowy licznik odwiedzin
...